Кошик

Краса нових знань: BROCARD на конференції INDYCON

Краса нових знань: BROCARD на конференції INDYCON

6 годин лекцій, багато цікавої та інсайдерської інформації, сотня учасників, посмішок та знайомств — це INDYCON — місце, де зібрались підприємці, блогери та діджитал-спеціалісти, аби обмінятися досвідом та зловити інсайти.

Конференція розпочалась привітними зустрічами та першими секретами — CEO SENS Agency Микола Пуха поділився, як стати лідером ринку завдяки особистому бренду. Власник digital-marketing агенції Олексій Бессараб задав фундамент маркетингу, а стратегиня по ТікТок Тетяна Аборонок розкрила таємниці алгоритмів у ТікТок.

На панельний дискусії разом з підприємцем Євгенієм Ковтуненком, блогеркою Анастасією Гришиною, менеджеркою блогерів Валерією Ромащенко та експеткою в маркетинзі Інною Сергієнко обговорили шляхи монетизації та важливі аспекти для розвитку у соц.мережах.

BROCARD не міг пройти повз такої яскравої події. Ми підтримали гостей на шляху до самовдосконалення та подарували приємні компліменти з семплами ароматів Trussardi Le Vie Di Milano.

Дякуємо усім причетним!

Попередня статтяКонкурс «Подарунки від Skincode»
Наступна статтяОбережно, підробка: чому важливо купувати оригінальну парфумерію