Police, торгова марка De Rigo Group, була створена в Італії в 1983 році. Таке ім'я обрали не випадково. Назва викликає асоціацію з американським способом життя «на дорозі», а також сильним духом міста всіх міст: Нью-Йорка.
Police з самого початку визначила свою позицію як італійський бренд з потужним міжнародним підтекстом. Цей альтернативний, нонконформістський, дещо зухвалий бренд одразу ж знайшов власну нішу. Спираючись на свою зростаючу самобутність, протягом багатьох років Police формував себе, перейшовши від простого бренду окулярів до справжнього прикладу способу життя. У цій трансформації бренд розширився та включає в себе повний асортимент модних аксесуарів - парфумерію, годинники, ювелірні вироби та вироби зі шкіри - всі вони мають сильну індивідуальність та представляють особливий вид і спосіб життя. «Спільнота» Police приваблює молодих, справжніх бунтарів, які слідкують за тенденціям, але прагнуть виділитись оригінальністю та талантом.
Світ, в якому ми живемо зараз, і сама ідея повстання змінилися, і бренд вирішив орієнтуватися на сьогоднішніх бунтівників: молоді люди, які хочуть залишити слід у світі, в якому вони живуть, через їх вибір та бажання виразити себе. Це люди, які більше, ніж інші, будуть впливати на світ, в якому ми будемо жити завтра, і найкраще представляють оновлений дух Police.
Продукти Police тепер представлені у більш ніж 80 країнах у всіх великих містах. З 2008 року роздрібна стратегія бренду зосереджена головним чином на Близькому Сході та Китаї, поряд з відкриттям 40 магазинів в найбільших універмагах.