Як полюбити своє відображення у дзеркалі
Mediheal — космецевтичний корейський бренд, створений у 2008 році. Першим продуктом торгової марки були тканинні маски, які незабаром поповнилися засобами для волосся та очищаючими пінками для обличчя. Через декілька місяців після створення, компанія поставляла товари в Китай і Японію. Уже через рік після виходу на ринок було продано 1,6 мільйона тканинних масок.
У 2010 році з'явилися сонцезахисні лосьйони для дорослих і дітей і ВВ-крем. Але маски, як і раніше залишалися основним продуктом торгової марки — в кінці 2011 року Mediheal продала 10 мільйонів упаковок через 12 тисяч торгових точок. Вони досі займають провідні позиції з продажу. Компанія має сертифікати якості та безпеки. Девіз бренду «Завжди спостерігай та чепурись». Це означає, що виробник завжди знає про потреби своїх клієнтів, косметика змушує користувачів подобатися собі у дзеркалі.
Секрет популярності Mediheal
Успіх марки пояснюється тим, що до процесу створення засобів залучені медичні представники. Дерматологи, трихологи та косметологи розуміють фізіологічні потреби шкіри.
Продукти складаються з органічних рослинних екстрактів. Корейський виробник пропонує гіпоалергенну продукцію з ніжною текстурою. Компанія створює також маски з фольги з тепловим ефектом, а також багаторівневий догляд за обличчям. Виробник просуває ідею догляду за обличчям без медичного втручання, тому засоби відрізняються лікувальною дією.