Atelier Des Ors по-новому інтерпретує спадщину високої французької парфумерії, створивши нову парфумерну лінію з п'яти вишуканих ароматів. Atelier Des Ors ґрунтується на кращих традиціях майстерності, художній парфумерії та позолоті. Аромати і золото протягом довгого часу зачаровували стародавні династії та сприяли їх багатству і владі. Значення слова парфум — per fumum — «через дим». Спочатку ладан підпалювали для спілкування з божествами за допомогою диму. У багатьох культурах золото є символом Бога. У широкому значенні, він символізує прагнення до переваги і абсолюту — це саме ті цінності, які бренд підтримує і намагається донести за допомогою ароматів. Atelier Des Ors звеличує кожне своє творіння, помістивши їх у блискучий ореол зоряного пилу. Це неймовірно виразна емоція.
На логотипі зображений морський коник, який позначає 24-каратне золото у Франції.
Промені говорять про світло сонця і про шлейф аромату.
З грецького ἵππος, híppos, «кінь» і κάμπος, kámpos, «морська істота», а все разом називається «морський коник».
Це основний компонент людського мозку, який грає важливу роль у консолідації інформації в пам'яті, такий як запахи і аромати.
Тильна сторона флакона символізує сонце, світло і випромінювання.
Золото передає благородство і вічність бренда.
Це свого роду данина техніці різьби по склу, використовувана колись для виготовлення флаконів для високої парфумерії в епоху ар деко (1930-ті). Вони створюють яскравий, блискучий ефект оскільки кожна різьблена поверхня відображає і передає світло через об'єкт.
Зразки ар деко представляють ідеал витонченості та елегантності, а також данину золотої ери високої французької парфумерії.
Класична, але одночасно сучасна упаковка висловлює позачасову витонченість бренда.