Публічна оферта інтернет-магазину www.brocard.ua та Мобільного застосунку BROCARD про продаж Товару

Ця пропозиція (оферта) адресована необмеженому колу осіб, які бажають придбати товари в інтернет-магазині www.brocard.ua (далі – інтернет-магазин) або Мобільному застосунку BROCARD (далі –мобільний застосунок). Оферта встановлює правила й порядок продажу товарів через інтернет-магазин або мобільний застосунок, а також регулює відносини між покупцем і продавцем при продажу товарів через інтернет-магазин або мобільний застосунок та надання в зв'язку з таким продажем послуг.

Покупцеві, який бажає придбати товар в інтернет-магазині або мобільному застосунку, необхідно уважно ознайомитися з умовами, що містяться в цій оферті, і в разі згоди – прийняти умови нижчевикладеної Угоди.

Ця Угода є публічним договором відповідно до Цивільного кодексу України (статті 633, 641) і Закону України «Про електронну комерцію» (ст.11).

Предмет згоди

Предметом цієї Угоди є надання можливості Покупцеві купувати для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину або мобільного застосунку, на умовах цієї Угоди.

  • Ця Угода регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині та мобільному застосунку, у тому числі:
  • добровільний вибір Покупцем товарів в Інтернет-магазині та мобільному застосунку;
  • самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині та мобільному застосунку;
  • оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині та мобільному застосунку;
  • обробка, доставка і передача замовлення Покупцеві на умовах цієї Угоди.

Основні поняття

Сайт – сукупність інформаційних ресурсів, розміщених в Інтернеті за адресою www.brocard.uа.

Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, розміщений у мережі інтернет за адресою www.brocard.ua, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.

Мобільний застосунок – застосунок, розміщений у мережі інтернет за адресами https://apps.apple.com/app/id6474017393 та https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brocard, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.

Користувач Сайту або мобільного застосунку – відвідувач Сайту або Мобільного застосункуwww.brocard.ua.

Покупець – фізична особа, відвідувач Сайту або Мобільного застосунку, що приймає умови цієї Угоди, що має намір замовити чи придбати або замовник, який купує Товар винятково для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.

Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «Брокард-Україна», код ЄДРПОУ 24597296, ІПН 245972926144, місце знаходження: 04073, г. Киев, вул.Фрунзе, 134-А.

Акцепт – дії Покупця/Користувача, спрямовані на прийняття умов даної оферти.

Замовлення – встановленим чином оформлений запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, обраних на Сайті.

Продаж товарів через інтернет-магазин та Мобільний застосунок – продаж Товарів шляхом укладення електронної угоди на підставі ознайомлення покупця із запропонованим продавцем описом Товару, що містяться в каталозі Інтернет-магазину або Мобільного застосунку, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром при укладанні такої угоди.

Товар – парфумерно-косметична продукція та аксесуари, представлені до продажу на Сайті та в Мобільному застосунку Продавця.

Пропозиція – інформація, розміщена на Сайті або Мобільному застосунку про конкретний Товар, який може бути куплений Покупцем. Пропозиція включає в себе: інформацію про товар, інформацію про ціну Товару, способи оплати та доставки, а також інші умови придбання Товару Покупцем. Умови Пропозиції визначаються Продавцем. Пропозиція не є офертою, а лише інформацією про можливі способи придбання Товару.

Особистий кабінет– розділ Інтернет-магазину, доступний користувачеві після реєстрації, за допомогою якого останній здійснює управління своїм обліковим записом (акаунтом).

Реєстрація – заповнення Покупцем / Користувачем відповідної форми на сайті або в Мобільному застосунку з зазначенням необхідних для ідентифікації даних, з подальшим внесенням особистих (персональних) даних Клієнта в базу даних Продавця.

Купівля без реєстрації – вид замовлення Товару на Сайті та Мобільному застосунку, який відрізняється тим, що Покупець може зробити Замовлення Товару без проходження процедури реєстрації на Сайті та Мобільному застосунку Продавця.

Статусне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Користувача сайту та мобільного застосунку і містить інформацію про статус Замовлення, реєстрацію, доступ до особистого кабінета тощо. Повідомлення цього типу можуть бути отримані Користувачем сайту та Мобільноо застосунку при здійсненні відповідних дій (реєстрація, оформлення замовлення і т.д.) і не вимагають додаткової згоди на їх отримання.

Інформаційне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Клієнта і містить інформацію про спеціальні пропозиції, акції, новини Продавця та інші повідомлення.

Гаряча лінія – один із способів інформаційної підтримки Покупців / Відвідувачів. Номер телефону гарячої лінії: 0 800 508 880. Дзвінки зі стаціонарних телефонів і мобільних номерів українських операторів на території України безкоштовні. Гаряча лінія працює з 9.00 до 22.00 щодня, крім 1 і 7 січня.

Загальні положення

  1. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою www.brocard.uа або мобільний застосунок за адресами https://apps.apple.com/app/id6474017393 або https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brocard
  2. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин або Мобільний застосунок, Покупець погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними в цій Угоді. У разі незгоди Покупець не повинен здійснювати замовлення Товарів через інтернет-магазин або мобільний застосунок.
  3. Ці Умови продажу товарів, а також інформація про товар, представлена на Сайті та Мобільному застосунку, є публічною офертою відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України та статті 11 Закону України «Про електронну комерцію».
  4. Угода набирає чинності (вважається укладеною) з моменту отримання Продавцем належним чином оформленого Покупцем Замовлення, в якому повинні бути вказані:
    • електронна адреса, прізвище, ім'я, по батькові, контактний номер телефону Покупця або вказаної ним особи (отримувача), адреса, за якою слід доставити Товар;
    • найменування, кількість і ціна Товару;
    • вартість доставки, відповідно до умов, зазначених у розділі «Доставка».
  5. Продавець має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови даної оферти. Дані зміни вступають в силу з моменту розміщення нової версії Пропоновані можливості на сайті.

Реєстрація на сайті та мобільному застосунку

  1. Реєстрація на Сайті здійснюється за адресою https://brocard.ua/ua/customer/account/create/.
  2. При реєстрації на Сайті Покупець зобов'язується надати достовірну і точну інформацію про себе і свої контактні дані для виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем і доставки йому Товарів.
  3. Реєстрація на Сайті не є обов'язковою для оформлення Замовлення.
  4. Продавець не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань, якщо надана Покупцем при реєстрації інформація є неточною або неповною.
  5. Покупець зобов'язується не повідомляти третім особам свої логін і пароль, вказані при реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, направивши відповідне електронне повідомлення з особистого кабінету або електронної пошти за адресою: [email protected]а
  6. За всі дії, що здійснюються від імені Покупця, тобто з використанням його логіна та пароля, відповідальність несе винятково Покупець.

Інформація про Товар, ціна Товару

  1. Фотографії представлених на сайті та мобільному застосунку Товарів можуть дещо відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар описи/ характеристики надаються для ознайомлення. Інтернет-магазин та Мобільний застосунок не гарантує точності і повноти матеріалів про товари, що представлені на Сайті та Мобільному застосунку, вказуються основні характеристики товару. Повну інформацію про товар Покупець може отримати, звернувшись до консультантів контакт-центру в робочий час за телефоном гарячої лінії 0 800 508 880, або за допомогою повідомлень в розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті на Сайті, або написавши на адресу [email protected].

    Продавець може в будь-який момент без попереднього сповіщення вносити зміни в описи або фотографії товарів. Інтернет-магазин та Мобільний застосунок не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання Сайту або Мобільного застосунку. Для уточнення інформації про товар Покупець може звернутися до консультантів інтернет-магазину та мобільного застосунку в Call-центр («гаряча лінія») за телефоном 0 800 508 880 у робочий час Call-центру, вказаний у розділі Контакти Сайту, або за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті, або написавши на адресу [email protected].

  2. Ціна товару, що представлений на Сайті та Мобільному застосунку, вказана в гривнях з урахуванням ПДВ.
  3. Інформація про товар, розміщена на сайті та мобільному застосунку, представлена з метою ознайомлення.
  4. Покупець погоджується з тим, що ціна на товар, відкладений ним у «Кошик», його асортимент і кількість будуть актуальними лише на момент формування «Кошика» і можуть змінюватися, якщо покупка не була остаточно оформлена шляхом натискання кнопки «Підтвердити замовлення».
  5. Весь товар, представлений на Сайті та Мобільному застосунку, є оригінальним, що підтверджується відповідними документами (висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатами відповідності).
  6. Ціна з урахуванням знижок або акційних пропозицій вказується в «Кошику» при оформленні замовлення. Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Покупець погоджується з придбанням товару за вказаною в «Кошику» ціною.
  7. Ціна Товару на Сайті та Мобільному застосункуможе бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.
  8. Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити акції, встановлювати спеціальні ціни на товари. Види знижок, порядок і умови їх нарахування вказані на Сайті в розділах «Дисконтна програма» і «Акції» і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
  9. У разі неправильного зазначення ціни замовленого Покупцем Товару, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було оплачено, Продавець повертає Покупцеві сплачену за Замовлення суму на платіжну карту.

Оформлення замовлення

  1. Покупець самостійно оформляє Замовлення, шляхом вільного вибору бажаного товару, переміщення його в розділ "У кошик" і підтвердження вибору натисненням кнопки "Оформити замовлення" або за телефоном гарячої лінії  0 800 508 880. Після оформлення замовлення Покупцеві буде направлено повідомлення про підтвердження замовлення на зазначені при оформленні замовлення контакти (email і / або мобільний телефон) або про передбачувану дату надходження товару в разі його відсутності. При оформленні замовлення по телефону повідомлення здійснюється за допомогою телефонного зв'язку або відправки повідомлення на мобільний номер.
  2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця останній вправі анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця дзвінком консультанта інтернет-магазину або мобільного застосунку, листом або повідомленням на мобільний номер. У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.
  3. Оформляючи Замовлення, Покупець підтверджує свою згоду з умовами даної оферти і дає згоду на обробку своїх персональних даних. Покупець підтверджує, що ознайомлений з розділами Сайту або Мобільного застосунку «Доставка» і «Оплата», погоджується з ними і розуміє їх у повній мірі. Продавець залишає за собою право змінити термін доставки замовлення з наступним повідомленням Покупця.
  4. Покупець несе ризик несприятливих наслідків за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
  5. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв'язуватися консультант інтернет-магазину або мобільного застосунку, який уточнює деталі Замовлення, погоджує дату і час доставки. Підтвердження замовлення може відбуватися і без дзвінка консультанта, за допомогою електронного листа або повідомлення на мобільний номер.
  6. Продавець має право відмовитися від передачі Замовлення Покупцю в разі, якщо дані, зазначені Покупцем під час оформлення Замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх достовірності. У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.
  7. Покупець має право скасувати Замовлення за допомогою повідомлень в розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті або за телефоном гарячої лінії.

Доставка товару

  1. Доставка Товару здійснюється обраною Продавцем кур'єрською компанією. Способи, приблизні терміни, територія доставки Товарів вказані на Сайті та Мобільному застосунку в розділі «Доставка». Орієнтовний термін і час доставки узгоджуються Покупцем з оператором або консультантом інтернет-магазину або мобільного застосунку при підтвердженні замовлення. Надалі зручний час доставки обмовляється Покупцем і представником кур'єрської компанії.
  2. При доставці Товар вручається Покупцеві або третій особі, зазначеній у замовленні (Одержувачу). При неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про замовлення, а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі. Зобов'язання Продавця в такому випадку вважаються виконаними належним чином.
  3. Разом до Замовлення Покупцю передаються передбачені чинним законодавством документи.
  4. Представник кур'єрської компанії (кур'єр) при врученні Товару вправі зажадати документ, що засвідчує особу отримувача.
  5. Право власності на Товар переходить до Покупця в момент передачі Товару після оплати повної вартості Товару.
  6. Ризик випадкової втрати або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару і проставляння Покупцем / Одержувачем підпису в документах, що підтверджують його доставку. У разі недоставки Товару Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення і доставки в повному обсязі після отримання від кур'єрської компанії підтвердження втрати Товару або його повернення на склад Продавця.
  7. Вартість доставки:
    • Доставка по Україні – у відділення "Нової Пошти" та поштомат - 69 грн, на адресу покупця - 99 грн. Вартість доставки сплачує покупець.
    • Для замовлень в інтернет магазині BROCARD.UA доставка безкоштовна при онлайн оплаті від 799 грн. та при постоплаті від 999 грн. У мобільному застосунку – безкоштовна доставка без обмежень по сумі замовлення до 31.10.2024
  8. Обов'язок Продавця передати Товар Покупцю вважається виконаним в момент вручення Товару Покупцеві / Одержувачу або отримання Товару в відділеннях кур'єрських компаній.
  9. Одержувач повинен перевірити цілісність транспортної упаковки і, якщо немає видимих її ушкоджень, отримати замовлення.

    Співробітник кур’єрської служби не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Всі питання необхідно адресувати оператору контакт-центру.

    Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, Одержувач повинен повідомити про це оператору кур’єрської служби і скласти претензію, посилку не забирати та не сплачувати послуги з доставки.

    З питань пошкодження продукції, відсутності товару або виявленні браку Одержувачу необхідно звернутися в контакт-центр за телефоном 0 800 508 880 в робочий час контакт-центру, вказаний у розділі Контакти, або за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті, або написавши на адресу [email protected].

Оплата товарів

  1. В інтернет-магазині BROCARD.UA та Мобільному застосунку BROCARD Покупець може оплатити замовлення:
    • банківською карткою Visa або Mastercard на сайті
    • готівкою кур’єру або готівкою чи банківською карткою у відділенні Нова Пошта.
  2. Провайдер електронних платежів на сайті BROCARD.UA – компанія Український процесинговий центр (UPC).
  3. Подарункові картки до оплати в інтернет-магазині та мобільному застосунку не приймаються.
  4. Вартість доставки сплачується Покупцем у відділенні Нової Пошти або кур’єру при отриманні замовлення.

Повернення товару та грошових коштів

  1. Повернення Товару належної якості.

    Згідно з діючими нормами законодавства *, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

    * Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).

  2. Повернення Товару неналежної якості.

    Товар неналежної якості – це товар, який містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті та Мобільному застосунку. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті та Моільному застосунку опису не є ознакою неналежної якості.

    • Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» - вимагати заміни на товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

Файли cookies

  1. Файл cookie – це невеликий фрагмент інформації, який відправляється браузеру або мобільного пристрою і зберігається на жорсткому диску комп'ютера або мобільного пристрою.
  2. Сайт та Мобільний застосунок використовує файли cookie для моніторингу користування Сайтом, а також надання послуг.

    Дана технологія розширює можливості використання інтернету, зберігаючи пріоритети відвідувачів під час перегляду певних сайтів.

    Під час перегляду Сайту або Мобільного застосунку користувачем Сайт або Мобільний застосунок може розмістити cookies на пристої користувача. Такі тимчасові cookies використовуються для підрахунку кількості візитів на Сайт та Мобільний застосунок. Вони видаляються, коли користувач виходить з браузера або мобільного застосунку. Постійні cookies можуть зберігатися на пристрої користувача. Під час реєстрації даний тип cookies повідомляє Сайту або Мобільному застосунку, чи вперше користувач заходить на сайт. Cookies не містять персональних даних користувачів, залишають поза передачею контактні дані користувачів або інформацію з пристроїв користувачів і можуть бути заблоковані користувачем у будь-який момент. Файли cookies використовуються для надання користувачам Сайту та Мобільному застосунку найбільш релевантної інформації; допомагають зробити Сайт та Мобільний застосунок безпечнішим, захищеним і зручним; надають можливість відстежувати порушення Політики конфіденційності відвідувачами або пристроями; надають можливість оцінити кількість і частоту запитів, а також виявляти і блокувати відвідувачів або пристрої, які намагаються здійснити пакетні завантаження інформації з сайту.

  3. Для блокування прийому нових cookies можна скористатися ярликом «help», який присутній на панелі більшості пристроїв.

    Cookies дозволяють користувачеві повною мірою користуватися всіма можливостями Сайту та Мобільного застосунку, тому рекомендуємо залишати їх включеними.

Конфіденційність, використання персональних даних і передача їх третім особам

  1. При акцепті оферти Покупець надає свою згоду на збір і обробку його персональних даних, а також інформації про споживчі переваги і покупки в магазинах Продавця, відповідно до Закону України від 01 червня 2010 року № 2297- VI «Про захист персональних даних». Персональні дані Покупця обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
  2. Мета обробки персональних даних. Дані, які надає Покупець під час Реєстрації або розміщення Замовлення через Сайт або Мобільний застосунок будуть використовуватися для обробки Замовлень на придбання Товарів, отримання інформації про замовлення, відправки телекомунікаційними засобами зв'язку (по електронній пошті, за допомогою мобільного зв'язку) рекламних пропозицій, інформації про акції, розіграші, спеціальні пропозиції або будь-яку іншу інформацію про діяльність Продавця або його партнерів, в інших комерційних цілях.
  3. Власником персональних даних є Товариство з обмеженою відповідальністю «Брокард-Україна», код ЄДРПОУ 24597296, ІПН 245972926144, місце знаходження: 04073, м. Київ, вул.Фрунзе, 134-А.
  4. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональних даних Покупців.
  5. Покупець дає право Продавцю здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: включати персональні дані до бази даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати безстрокове зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (за необхідності). Продавець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані третій стороні (крім передачі даних комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, в тому числі операторам мобільного зв'язку, службам поштового зв'язку або кур'єрської доставки, контакт-центрам, рекламним агентствам, а також на запит компетентних органів державної влади у встановлених законом порядку).

Інформаційні повідомлення / Розсилка

  1. Розсилка та інформаційні повідомлення будуть відправлені на адреси електронної пошти Покупців, які придбали товар у мережі магазинів (у тому числі і в інтернет-магазині або мобільному застосунку) і / або брали участь в акціях і / або інших маркетингових активностях (конкурси, розіграші призів / подарунків і т.д.). Підставою для отримання розсилки та / або інформаційного повідомлення є згода Покупця на таку розсилку, оформлена шляхом вказівки адреси електронної пошти та / або номера мобільного телефону, які Покупець за власною ініціативою повідомив у відповідній анкеті або при оформленні замовлення в інтернет-магазині або мобільному застосунку, або в разі самостійної підписки на отримання розсилки та інформаційних повідомлень на Сайті або Мобільному застосунку.
  2. Покупець у будь-який момент може відписатися від отримання розсилки через відповідний функціонал в тілі листа розсилки (клікнувши на посилання «Відмінити» внизу листа). Також можна відписатися, встановивши відповідні позначки в Особистому кабінеті на сайті та Мобільному застосунку або надіславши листа електронною поштою на адресу [email protected] з темою «Відмовитися від розсилки».

Правила розміщення відгуків на сайті та мобільному застосунку

На сайті та мобільному застосунку розміщуються відгуки покупців про товари, придбані в інтернет-магазині, мобільному застосунку та мережі магазинів BROCARD. Усі відгуки проходять обов'язкову модерацію. Не публікуються відгуки, що містять:

  1. Нецензурну лексику та будь-які інші образливі вирази.
  2. Вкладення з фото та відео, що не стосуються теми та предмету відгуку.
  3. Посилання на сторонні ресурси, за виключенням посилань на відео про товар на youtube.
  4. Згадки про інші магазини та порівняння з ними.
  5. Спам і рекламу.
  6. Нечитабельні знаки та символи.
  7. Відгуки про обслуговування замість відгуку про конкретний товар.
  8. Безпідставні звинувачення та підозри в підробці.
  9. Звернення, які вимагають індивідуальної відповіді чи рішення.
  10. Інформацію без характеристики товару та досвіду його використання.

Додаткові умови

  1. Інтернет-магазин, мобільний застосунок і надані сервіси можуть бути тимчасово частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.
  2. У разі виникнення питань і претензій з боку Покупця він може звернутися до Продавця, відправивши повідомлення з особистого кабінету, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0 800 508 880 або надіславши листа електронною поштою на адресу [email protected]. Усі суперечки, що виникають, сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів, у разі недосягнення згоди суперечка буде передана на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства.
  3. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.