Ця пропозиція (оферта) адресована необмеженому колу осіб, які бажають придбати товари в інтернет-магазині www.brocard.ua (далі – інтернет-магазин) або Мобільному застосунку BROCARD (далі –мобільний застосунок). Оферта встановлює правила й порядок продажу товарів через інтернет-магазин або мобільний застосунок, а також регулює відносини між покупцем і продавцем при продажу товарів через інтернет-магазин або мобільний застосунок та надання в зв'язку з таким продажем послуг.
Покупцеві, який бажає придбати товар в інтернет-магазині або мобільному застосунку, необхідно уважно ознайомитися з умовами, що містяться в цій оферті, і в разі згоди – прийняти умови нижчевикладеної Угоди.
Ця Угода є публічним договором відповідно до Цивільного кодексу України (статті 633, 641) і Закону України «Про електронну комерцію» (ст.11).
Предметом цієї Угоди є надання можливості Покупцеві купувати для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину або мобільного застосунку, на умовах цієї Угоди.
Сайт – сукупність інформаційних ресурсів, розміщених в Інтернеті за адресою www.brocard.uа.
Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, розміщений у мережі інтернет за адресою www.brocard.ua, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.
Мобільний застосунок – застосунок, розміщений у мережі інтернет за адресами https://apps.apple.com/app/id6474017393 та https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brocard, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.
Користувач Сайту або мобільного застосунку – відвідувач Сайту або Мобільного застосункуwww.brocard.ua.
Покупець – фізична особа, відвідувач Сайту або Мобільного застосунку, що приймає умови цієї Угоди, що має намір замовити чи придбати або замовник, який купує Товар винятково для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «Брокард-Україна», код ЄДРПОУ 24597296, ІПН 245972926144, місце знаходження: 04073, г. Киев, вул.Фрунзе, 134-А.
Акцепт – дії Покупця/Користувача, спрямовані на прийняття умов даної оферти.
Замовлення – встановленим чином оформлений запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, обраних на Сайті.
Продаж товарів через інтернет-магазин та Мобільний застосунок – продаж Товарів шляхом укладення електронної угоди на підставі ознайомлення покупця із запропонованим продавцем описом Товару, що містяться в каталозі Інтернет-магазину або Мобільного застосунку, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром при укладанні такої угоди.
Товар – парфумерно-косметична продукція та аксесуари, представлені до продажу на Сайті та в Мобільному застосунку Продавця.
Пропозиція – інформація, розміщена на Сайті або Мобільному застосунку про конкретний Товар, який може бути куплений Покупцем. Пропозиція включає в себе: інформацію про товар, інформацію про ціну Товару, способи оплати та доставки, а також інші умови придбання Товару Покупцем. Умови Пропозиції визначаються Продавцем. Пропозиція не є офертою, а лише інформацією про можливі способи придбання Товару.
Особистий кабінет– розділ Інтернет-магазину, доступний користувачеві після реєстрації, за допомогою якого останній здійснює управління своїм обліковим записом (акаунтом).
Реєстрація – заповнення Покупцем / Користувачем відповідної форми на сайті або в Мобільному застосунку з зазначенням необхідних для ідентифікації даних, з подальшим внесенням особистих (персональних) даних Клієнта в базу даних Продавця.
Купівля без реєстрації – вид замовлення Товару на Сайті та Мобільному застосунку, який відрізняється тим, що Покупець може зробити Замовлення Товару без проходження процедури реєстрації на Сайті та Мобільному застосунку Продавця.
Статусне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Користувача сайту та мобільного застосунку і містить інформацію про статус Замовлення, реєстрацію, доступ до особистого кабінета тощо. Повідомлення цього типу можуть бути отримані Користувачем сайту та Мобільноо застосунку при здійсненні відповідних дій (реєстрація, оформлення замовлення і т.д.) і не вимагають додаткової згоди на їх отримання.
Інформаційне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Клієнта і містить інформацію про спеціальні пропозиції, акції, новини Продавця та інші повідомлення.
Гаряча лінія – один із способів інформаційної підтримки Покупців / Відвідувачів. Номер телефону гарячої лінії: 0 800 508 880. Дзвінки зі стаціонарних телефонів і мобільних номерів українських операторів на території України безкоштовні. Гаряча лінія працює з 9.00 до 22.00 щодня, крім 1 і 7 січня.
Фотографії представлених на сайті та мобільному застосунку Товарів можуть дещо відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар описи/ характеристики надаються для ознайомлення. Інтернет-магазин та Мобільний застосунок не гарантує точності і повноти матеріалів про товари, що представлені на Сайті та Мобільному застосунку, вказуються основні характеристики товару. Повну інформацію про товар Покупець може отримати, звернувшись до консультантів контакт-центру в робочий час за телефоном гарячої лінії 0 800 508 880, або за допомогою повідомлень в розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті на Сайті, або написавши на адресу [email protected].
Продавець може в будь-який момент без попереднього сповіщення вносити зміни в описи або фотографії товарів. Інтернет-магазин та Мобільний застосунок не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання Сайту або Мобільного застосунку. Для уточнення інформації про товар Покупець може звернутися до консультантів інтернет-магазину та мобільного застосунку в Call-центр («гаряча лінія») за телефоном 0 800 508 880 у робочий час Call-центру, вказаний у розділі Контакти Сайту, або за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті, або написавши на адресу [email protected].
Одержувач повинен перевірити цілісність транспортної упаковки і, якщо немає видимих її ушкоджень, отримати замовлення.
Співробітник кур’єрської служби не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Всі питання необхідно адресувати оператору контакт-центру.
Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, Одержувач повинен повідомити про це оператору кур’єрської служби і скласти претензію, посилку не забирати та не сплачувати послуги з доставки.
З питань пошкодження продукції, відсутності товару або виявленні браку Одержувачу необхідно звернутися в контакт-центр за телефоном 0 800 508 880 в робочий час контакт-центру, вказаний у розділі Контакти, або за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв'язок в Особистому кабінеті, або написавши на адресу [email protected].
Згідно з діючими нормами законодавства *, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).
Товар неналежної якості – це товар, який містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті та Мобільному застосунку. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті та Моільному застосунку опису не є ознакою неналежної якості.
Дана технологія розширює можливості використання інтернету, зберігаючи пріоритети відвідувачів під час перегляду певних сайтів.
Під час перегляду Сайту або Мобільного застосунку користувачем Сайт або Мобільний застосунок може розмістити cookies на пристої користувача. Такі тимчасові cookies використовуються для підрахунку кількості візитів на Сайт та Мобільний застосунок. Вони видаляються, коли користувач виходить з браузера або мобільного застосунку. Постійні cookies можуть зберігатися на пристрої користувача. Під час реєстрації даний тип cookies повідомляє Сайту або Мобільному застосунку, чи вперше користувач заходить на сайт. Cookies не містять персональних даних користувачів, залишають поза передачею контактні дані користувачів або інформацію з пристроїв користувачів і можуть бути заблоковані користувачем у будь-який момент. Файли cookies використовуються для надання користувачам Сайту та Мобільному застосунку найбільш релевантної інформації; допомагають зробити Сайт та Мобільний застосунок безпечнішим, захищеним і зручним; надають можливість відстежувати порушення Політики конфіденційності відвідувачами або пристроями; надають можливість оцінити кількість і частоту запитів, а також виявляти і блокувати відвідувачів або пристрої, які намагаються здійснити пакетні завантаження інформації з сайту.
Cookies дозволяють користувачеві повною мірою користуватися всіма можливостями Сайту та Мобільного застосунку, тому рекомендуємо залишати їх включеними.
На сайті та мобільному застосунку розміщуються відгуки покупців про товари, придбані в інтернет-магазині, мобільному застосунку та мережі магазинів BROCARD. Усі відгуки проходять обов'язкову модерацію. Не публікуються відгуки, що містять: