Ми дорожимо своєю репутацією. Усі товари, представлені в нашому магазині, є оригінальними. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного або простроченого товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний і безпечний товар.
Згідно з діючими нормами законодавства*, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.
Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати консультації щодо товару. Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо - всі питання, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку, вирішуються з консультантом інтернет-магазину BROCARD.UA або адміністратором магазину мережі BROCARD, де була зроблена покупка.
Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, за адресою [email protected] або за телефоном 0 800 508 880 (з 9:00 до 22:00 щоденно), і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.