У 1760 році в Лондоні Джеймс Генрі Крід заснував парфумерний дім Creed, який швидко заслужив прихильність королівського двору Англії, а королева Вікторія надала йому статус офіційного постачальника парфумерії королеви. Парфуми придумували та створювали за приватним замовленням, парфумер особисто вирішував, який ароматний імідж носитиме його клієнт.
А для цього йому потрібно було добре знати про його уподобання, смаки та захоплення. Парфуми мають виділяти свого власника з оточення і бути такими, що запам'ятовуються, підкреслюючи індивідуальність. Мати популярність серед знатних осіб означало просування кар'єрними сходами, і невдовзі дім Creed став офіційним постачальником всіх королівських дворів Європи: Наполеона III, імператриці Євгенії, імператора Франца-Йосипа, Єлизавети Австрійської та королеви Іспанії Крістіни. Парфумерні творіння Creed здобули «найвище схвалення» за якість, вишуканість, оригінальність.
У 1854 році, під час правління імператриці Євгенії, сім'я Крід переїхала в Париж, де так само завоювала шалений успіх. Працюючи для вимогливих і примхливих аристократичних клієнтів, парфумери сім'ї Крід створили понад двісті оригінальних ароматів «ручної» роботи! Парфумерами не народжуються, парфумерами стають. Звичайно, важливо, що у Олів'є Кріда, нинішнього президента дому Creed, був такий особливий привілей — народитися в парфумерній родині, де століттями з покоління в покоління передавалися таємні традиції і майстерність. Ретельний пошук найкращих парфумерних інгредієнтів і забута сьогодні технологія інфузії дають змогу парфумеру і сьогодні зберігати ні з чим не порівняну особливість створюваних ароматів. Багато операцій виконуються лише вручну, що дає можливість парфумеру гарантувати високу якість парфумів. Подорожуючи Францією або за кордоном, Олів'є Крід особисто вибирає найчистіші трояндові есенції з Болгарії, Туреччини та Марокко, а також жасмини й іриси з Флоренції, туберози з Індії, пармські фіалки та багато іншого. Якщо компоненти необхідної якості тимчасово недоступні, випуск ароматів може бути припинений. У сучасних умовах, коли парфумерна промисловість цілком індустріалізувалася, дім Creed залишається «останнім із могікан», пропонуючи своїм клієнтам шедеври алхімічного мистецтва епохи бароко.
Фірмовий логотип марки — плюмаж (прикраса з пір'я) — є символом розкоші, а перехрещені шпаги демонструють належність до вищого стану, благородному походженню свого часу.
Ні на що не схожі парфуми Creed значно відрізняються від вже наявного стандартного набору парфумів, представлених на ринку. Французький парфумерний дім з англійським корінням Creed стверджує, що в його основі — старовинні парфумерні традиції, пов'язані з часом королеви Єлизавети та пануванням Британії в колоніях. Що ж стосується самих ароматів, то вони досить англійські — чіткі та сильні.