Goshen – корейський бренд із виробництва косметичних продуктів. Понад 25 років експерти розробляють унікальні формули та використовують новаторські технології. Виробник прагне стати найкращим експортером корейської косметики в світі. Мета бренда – задовольнити потреби кожного покупця і регулярно удосконалювати склади б'юті-продутов. Дизайн засобів для догляду за обличчям і тілом також заслуговує на окрему увагу. Це щось схоже з примітивізмом: максимально спрощений сюжет і яскравість зображення.
Goshen об'єднує 10 корейських косметичних брендів:
- Ponybrown Plus – бренд-експерт із виробництва тканинних масок для обличчя.
- Purenskin – виробник косметичних засобів для чутливої шкіри. Філософія брендф ґрунтується на істинному прояві природи, чистої та наповненої життєвою силою. Це прагнення до досконалої краси.
- ShionLe – б'юті-продукти для догляду за шкірою дають змогу бути природною і насолоджуватися здоровою шкірою.
- SkinPastel – це бренд, що втілює цінності, прагнення й інтереси своїх клієнтів у реальність. Різноманітні продукти обдаровують шкіру сяйвом і насичують енергією.
- Aquvo – виробник оригінальних масок для обличчя. Більшість його продуктів спрямовані на гіперзволоження шкірного покриву. Це пояснюється тим, що у шкіри азіатів є схильність до трансепідермальної втрати вологи. Через це косметологи бренда вирішили боротися з цією проблемою і виробляти мегазволожувальні б'юті-засоби. Це читається і в назві бренда! Вона походить від поєднань слів: aqua – вода і avoir – містити.
- Baviphat – бренд завоював успіх завдяки оригінальному і яскравому дизайну продуктів. Флакони цілком відповідають фрукту або овочу, екстракт якого є в складі. Аромати, що хвилюють, і приємні текстури мають багатий склад із натуральними інгредієнтами.
- Candy O'Lady – бренд, створений фахівцями в галузі медицини. Ефективність та безпечність всіх засобів підтверджена медичними дослідженнями.
- Forencos – бренд виробляє ефективні засоби для посилення природної краси та здорового сяйва шкірного покриву. Вони підходять для людей із чутливою шкірою і вирізняються приємною консистенцією.
- L'avore – засоби, натхненні природою. Вони розроблені для відновлення і зцілення епідермісу.
• Papa Recipe – бренд, заснований чоловіком, донька якого народилася з атопією. Її шкіра реагувала на всі мийні компоненти та засоби для догляду за шкірою. Тоді тато захотів допомогти всім людям, що страждають на атопічний дерматит. У перекладі означає «татів рецепт». Всі косметичні продукти засновані на екстрактах фруктів, овочів і трав, які допомагають у разі такої проблеми. Зараз вже виходять нові б'юті-засоби для посилення сяйва, живлення шкіри.
Успішна колаборація принесла новизну в життя нових брендів. Завдяки об'єднанню з Goshen молоді виробники підвищили свою впізнаваність і мають змогу досягти своєї мети – тішити покупців ефективною косметикою. Співпраця Goshen з іншими брендами – щось більше, аніж частина маркетингової стратегії. Передусім, це можливість подарувати щастя мільйонам жінок у всіх куточках світу.