Історія L'Oréal зародилася з однієї сміливої ідеї, випередила свій час, а бренд L'Oréal Paris - зі слогана «Адже я цього варта» в 70-х роках, коли жінки вперше почали заявляти про себе і про свої права. Продукти L'Oréal Paris були засобом самовираження.
В кінці 90-х і на початку 2000-х років в епоху поп-культури посланниці краси L'Oréal Paris говорили з екранів: «Я цього варта, а й ви того варті». Кожна жінка могла відчути себе зіркою, завдяки продуктам L'Oréal Paris.
В епоху глобалізації, коли всі межі стираються, L'Oréal Paris заявляє: «Ми всі цього варті!». У цьому слогані укладена головна думка: кожна людина гідна найкращого для самого себе - бути там, де він хоче бути, виглядати так, як він бажає виглядати, прислухатися до свого серця, бути вірним собі і своїм переконанням. Тобто бути собою.
Розширюючи межі, бренд L'Oréal Paris виступає за демократизацію краси і відкриває доступ до кінематографічного мистецтва, дарує грант на розвиток власного бренду серед молодих модельєрів, на світовому рівні підвищує обізнаність людей з питань ежеднево догляду за собою, створює нетривіальні колекції макіяжу з іменитими французькими дизайнерами , серед яких Олів'є Рустам (Balmain) та Ізабель Маран (Isabel Marant), перетворює модний показ зі світовими посланницями бренду в магічну дію, в якому сплелися і абсолютна краса, і аріжская мода, і світові тренди.