Народжена Анн Палома Руїс-Пікассо і Жило з Парижа, Палома Пікассо (як ми її знаємо) — модельєр та бізнес-леді, яка міцно зайняла вагоме місце у світовій карті стилю з низкою ювелірних прикрас для Tiffany, які залишаються класикою сьогодні. І з одним зовсім особливим фірмовим ароматом.
Відомий дизайн Паломи Пікассо в 50 кроках охоплює такі характерні сережки Kiss і знамениті шпильки у вигляді графіті «завитки». А її аромат? Один із величніших шипрів на всі часи.
Деякі намиста, створені зі страз, які вона знайшла на блошиних ринках, привернули увагу модного світу. (Камінці спочатку були частиною бікіні Folies Bergères.) Цей успіх надихнув Палому Пікассо на формальне навчання як дизайнера ювелірних виробів, після чого вона створила біжутерію для свого друга Іва Сен-Лорана та для грецького ювелірного бренда Zolotas. Вона розробила оригінальний стиль та власний світ, який нікого не залишає байдужим. Вона увійшла до списку кращих одягнених жінок світу за свій фірмовий стиль: стриманий, шикарний, здебільшого чорний та червоний — воістину «колір Паломи».
Звичайно, Палома Пікассо має художнє коріння: молодша дочка одного з найвпливовіших художників ХХ століття — Пабло Пікассо. Мати її теж була творчою — письменницею. Якось Палома розповіла співзасновнику Парфумерного товариства Джо Ферлі про те, що отримала роботу в Тіффані. «Було багато людей з відомішими іменами, які подавали заявки на цю роботу. І знаєте, це не так просто — поділити моє ім’я з батьком. По-перше, я маю працювати старанніше, тому що люди думають, що я схильна добиватися чогось через своє ім’я. А по-друге, я, як і раніше, несу відповідальність перед батьком».
Палома Пікассо продовжує працювати на Tiffany, створюючи дві колекції на рік, іноді черпаючи натхнення з марокканського міста Марракеш, де має будинок і вона любить проводити час. З ранніх років вона мала свій стиль. Як сказала Джо Палома Пікассо: «Ще в дитинстві я мала дуже чітке уявлення про те, що я хочу носити. У той час я була справжнім шибеником і носила одяг лише для хлопчиків. Я дійсно розробила свій власний погляд у віці приблизно тринадцяти років, коли почала ходити на блошиний ринок, щоб купувати собі одяг — і з того часу ніхто ніколи не намагався радити мені».