PAUL VESS — Історія бренда
Історія про батька та сина і пристрасть до парфумерії
Бренд був створений у Парижі в 2009 році Хосе і Давидом де Соуза під вигаданим ім’ям PAUL VESS. Батько і син вибрали для бренда інтернаціональну назву, яка долає всі перешкоди і дарує розкішні аромати людям всіх країн.
Хосе і Давид — французи за національністю, їхній бренд PAUL VESS — французький парфумерний бренд сегмента люкс.
Уже майже 30 років Хосе і Давид створюють парфумерію для інших брендів, подорожуючи по світу в постійному пошуку ідеального аромату та продукту, щоб досягти найвищої естетичної і технічної досконалості. Вони отримали глибокі знання і досвід в галузі створення парфумерії та розробили сотні продуктів для відомих брендів.
Після декількох років роботи з іншими брендами і успішних власних колекцій PAUL VESS для американського ринку історії бренда було покладено новий початок. У 2015 році батько і син вирішили об’єднати таланти та створити міжнародну колекцію ароматів преміального сегмента, яка буде доступна в усьому світі та втілить їхню мрію про парфумерію високого класу.
Завдання полягало в тому, щоб, надихаючись цілим світом, створювати найкраще з французького парфумерного мистецтва, поєднуючи перевагу та витонченість, унікальність і привабливість дизайну, роблячи парфумерні продукти незабутніми.
Так з’явився проєкт GRAN TURISMO GT.