Нішева парфумерія Perris Monte Carlo належить до класу «люкс». Бренд заснував Жан-Лука Перріс у Монако у 2012 році. Компанія дуже молода, але її засновник уже давно завоював репутацію у парфумерній індустрії. Він керівник двох інших брендів: елітного Houbigant та дещо демократичнішого Alyssa Ashley.
Чому Жан-Лука Перріс вирішив дати бренду своє ім'я і випускати парфуми Perris Monte Carlo, а не продовжувати працювати під іншими марками? «Настав час, коли справжні шанувальники навчилися цінувати аромати за їхню якість, а не лише за рекламу чи ім'я на етикетці», — каже засновник. Саме в цей момент і випустили перші парфуми Perris Monte Carlo. До речі, Жан-Лука представляє друге покоління парфумерів у родині Перріс.
Дебютна лінія ароматів виконана у східному дусі. Засновник компанії вже близько двох десятків років подорожує країнами Близького Сходу, і, за його словами, кожен подібний візит — це те саме, що університетський курс із парфумерії. Адже в орієнтальній культурі використання парфумів і туалетної води має дуже глибоке коріння. «Кожен європеєць вирушає в дорогу, розраховуючи стати учителем, але в результаті він опиняється в ролі учня», — говорить парфумер.
«Perris Monte Carlo — це люксовий бренд, — уточнює Жан-Лука Перріс. — Якість інгредієнтів, які ми використовуємо, накладає вимоги на вибір дистриб'юторів… Ми не бажаємо бути снобами, але, я думаю, що нашими бізнес-партнерами та покупцями будуть лише справжні поціновувачі парфумерії».
Всім, хто бажає придбати парфуми Perris Monte Carlo, буде цікаво дізнатися, що Жан-Лука використовував один і той самий підхід для створення всіх парфумів. Він спочатку вибирав речовину зі складним ароматом, а потім підбирав додаткові компоненти, які б підкреслювали її грані. Саме тому багато композицій мають назву лише однієї ароматичної речовини, хоча за наповненістю вони дуже складні.