10 причин довіряти Clarins
No.1
Бренд по догляду за шкірою класу «люкс» в Європі*
Джерело: NPD BeautyTrends®, продукція, що розповсюджується в парфумерних магазинах і торгових центрах, бренди класу «люкс», обсяги продажів 2016 року в 4 країнах (Франція, Італія, материкова Іспанія і Об'єднане Королівство).
Nº2
Красота народжена в Франції
Все почалося в Парижі 15 березня 1954 рік, коли Жак Куртен-Кларанс відкрив свій перший Інститут Краси Clarins. Він вірив у те, що здоров'я і щастя нерозривно пов'язані з красою - він став першим, хто застосував на практиці цей сміливий цілісний підхід. У той ж час все більше і більше відомих особистостей з'являлися на обкладинках журналів, демонструючи свою фігуру. Зароджувалася епоха фізичної розкутості і внутрішньої свободи - революція, в якій Жак Куртен-Кларанс зіграв важливу роль, сказавши жінкам: «Так, ви гарні!». У Франції, де догляд за шкірою завжди мав велике значення, успіх не змусив себе чекати. Незабаром про бренд поширилася чутка, і продукція Clarins стала доступна по всьому світу. Сьогодні марка Clarins продовжує розробляти і виробляти свої продукти у Франції і залишається вірною своїй споконвічній філософії - прислухатися до жінок, до кінця розуміти їх потреби, створюючи безпечні, натуральні і високоефективні продукти по догляду за шкірою.
Nº3
Сім'я, яка присвятила себе створенню догляду за шкірою
Clarins - це більше, ніж просто косметичний бренд. Це історія успіху воістину незвичайної сім'ї. У Clarins ми не просто Розробляючи продукти для догляду за шкірою з покоління в покоління. Ми передаємо своїм нащадкам нашу любов до краси і присвячую цьому своє життя.
«Сила Clarins заключена в женщинах. Успех Clarins – это результат уважения и умения слышать своих клиентов»
Nº4
Природа і наука
Clarins завжди віддає перевагу натуральному інгредієнту, якщо він забезпечує такий ж рівень ефективності, що і хімічний. Це золоте правило, якого суворо дотримуються дослідники марки при створенні наших інноваційних формул.
У своїх формулах Clarins використовує близько 250 природних екстрактів. Всі вони були ретельно відібрані завдяки своїй ефективності і об'єднані в оптимальні формули, що підкреслюють і розкривають красу жінок. Кожний інгредієнт отриманий максимально бережним способом для навколишнього середовища, щоб захистити біологічне різноманіття нашої планети.
Органічний каліфорнійський мак
Чорна смородина
Женьшень
Імбир церумбет
1-3-е покоління
1985
Подвійна сироватка - відновлювальний сверхконцентрат
5-е покоління
2002
Подвійна сироватка комплексного дії
8-е покоління
2017
Подвійна сироватка комбінація (20 + 1) потужних рослинних екстрактів
Nº5
Постійні інновації
Постійні інновації, спрямовані на те, щоб розкрити і підкреслити красу жінок, і невпинне вдосконалення. Clarins стоїть на чолі численних інноваційних розробок - продуктів, які вирішують проблеми, дають видимі результати, пропонують різні текстури і техніки нанесення, що підвищують ефективність.
Clarins зробив сміливі інновації і безпрецедентні формули своїм фірмовим почерком. Завдяки цьому, бест-селлери бренду з легкістю витримують випробування часом і продовжують залишатися фаворитами.
Nº9
Місія Clarins: робити життя красивішим
Clarins дбайливо ставиться до природи і біологічного розмаїття. Ми підтримуємо місцеві спільноти і закуповуємо сировину відповідно до правил чесної торгівлі. Ми поважаємо сьогоднішні і майбутні покоління. Ми сподіваємося, що як покупець і громадянин світу, Ви розділите наше прагнення захистити навколишнє середовище.
Nº10
В кожному продукті Clarins є секретний інгредієнт: ЛЮБОВ
Завжди готові вислухати, запропонувати і порадити. Це історія Clarins. У своєму інституті краси Жак Куртен-Кларанс завжди прагнув дізнатися думку своїх клієнтів про продукцію марки, щоб зробити її ще кращою.
Наші продукти і техніка нанесення - це результат 60-річного діалогу з нашими клієнтами. Клієнтська підтримка, консультанти, касири в власних бутиках, маркетологи, науковці - за кожним продуктом Clarins стоїть команда захоплених своєю справою професіоналів, чия місія - зробити Ваше життя ще красивіше. Це не просто робота, це пристрасть.