Чому ми встаємо вранці? Не в сенсі «почистити зуби, випити кави, піти на роботу, повернутися й залягти за книгу». Навіть якщо цей список у 100 разів довший і цікавіший. Питання глобальне. І одну з відповідей на нього дає філософська концепція «ікігай» – про радість у дрібницях, життя в моменті, вміння бачити красу і займатися тим, що по-справжньому подобається. Це мистецтво жити стало ключовою темою одного з традиційних бранчів клубу Марисі Горобець MG Vision Club у розкішному залі комплексу Equides Club.
Цього разу ключовим спікером став казахстанський мільярдер, творець бізнес-імперії, член списку Forbes Маргулан Сейсембаєв. Він говорив про своє бачення успіху й основні компоненти щастя: кохання, здоров'я і улюблену справу, важливість невеликих, але постійних змін на шляху до успіху, і натхненні.
Звичайно, таку філософію та незмінну витонченість заходів MG Vision Club підтримав BROCARD Niche Bar – взявши на себе роль гіда в ольфакторной екскурсії по Мілану. Нішева колекція Trussardi Le Vie Di Milano – 6 ароматних подорожей у прочитанні культових парфумерів сучасності: чашка кави з медовою булочкою під час шопінгу в бутіках Віа Монтенаполеоне (Limitless Shopping Via Della Spiga), урочистість Галереї Віктора Еммануїла II з п'янкою туберозою і фундуком (Passeggiata In Galleria Vittorio Emanuele II), оперна партія шафрану й шкіри в театрі Ла Скала (Behind The Curtain Piazza alla Scala), мигдальний лікер після роботи в найсучаснішому районі міста (Aperitivo Milanese Porta Nuova), улюблене місце художників-бунтівників, рясно присипане спеціями ( I Vicoli Via Fiori Chiari) і мускусний привид Musc Noir Perfume Enhancer, який може бути як самостійним, так і підсилювачем інших ароматів лінії.
Маргулан Сейсембаєв наполягає: «Для того, щоб генерувати нові ідеї, потрібно натхнення». BROCARD Niche Bar зводить натхнення у культ і дарує його всім, хто торкається до дивовижного світу авторських ароматів!
Інші статті по темі:
Поділитися: