Український бізнес має допомагати – аксіома. Проте сьогодні важливо не просто донатити, а створювати цілі екосистеми навколо гострих проблем суспільства, правильно комунікувати про це з аудиторією, підтримувати ті проєкти й ініціативи, що резонують і відгукуються команді.
Для нашої компанії таким напрямом стало підсилення армії та адресна допомога Головному управлінню розвідки, а кейс «BROCARD і ГУР: Об'єднатися заради Перемоги» отримав нагороду в номінації B2G (business-to-government) на головному PR-марафоні країни від топового видання MMR!
37 спікерів, понад 300 гостей, 8+ годин виступів – ми зібралися з колегами, аби на прикладах власних реалізованих і вже успішних проєктів поговорити, чому важливо рухатися за покликом серця, але орієнтуватися на цифри й дослідження, Helicopter view (вміння перемикатися з деталей і бачити картинку з позиції інших), стратегії управління репутацією («Працює те, що нудно. Все інше – розважає»), принципи створення кампаній про ветеранів і ветеранок, та як пройти шлях до lovemark в Україні.
Говорили і про «незручне» та соціально табуйоване. У форматі відкритої дискусії виступила керівниця PR-департаментом BROCARD Катерина Гуленок про межу між корпоративним піаром і темою війни, концепцію прийнятності й етику в комунікаціях: «У нас є питання ефективності, яке треба вирішувати зараз. Першочергово – допомога. І тут ми є агентами змін, тому необхідно створювати інфоприводи й не соромитися ділитися цим із клієнтами та партнерами».
Піарники знають: захід вийшов вдалим, якщо гості витримали обідню перерву й не поїхали додому. До останньої години – повний зал, потужна доза інсайтів і жваве обговорення навіть після закінчення!